Friday, June 15, 2012

koanurile

in operatia de extragere din lumea meschina (sunt atitia adolescenti si atitia artisti care vbesc despre asta si ce bine e nu trebuie sa va mai explic eu) obstacolele de referinta sunt acestea si cred ca vbesc din experienta:

1esti dispus sa ti abandonezi farmecul social? in singuratate te faci bruta, daca ai partener de viata zici ca te ai scos dar in cazurile fericite partenerii de viata sunt ca nevertebratele cind au pareri conflictual de opuse despre lucruri isi fac ironii calde ca si cum si ar face masaj pe ceafa. comportamentul fata de partenerul de viata nu este comportament social, so tot muci esti.
2comportamentul fata de cainele tau este legat de ce persoana esti in fata lui dumnezeu - acordurile intre sane si insane sunt f fragile, daca cainele tau a inlocuit pt o clipa oamenii in mintea ta esti pe drumul gresit. te vei razbuna pe el pentru lucruri care nu sunt ale lui si daca ai gresit in raportul intre specii in mod sigur esti terminat distrus la judecata de apoi.
3in singuratate totala/totala, cum n am mai vazut la nimeni in jurul meu, daca nu innebunesti cum se zice de obicei ca el a innebunit, poti sa faci o poezie foarte proprie pentru ca ai foarte des senzatii stranii si anumite cuvinte ti se repeta in cap. dar care e atunci diferenta intre tine si hipioti?

parabolele care ilustreaza aceste prime 3 legi.

1. lucrind foarte tare la http://brand.verbalkit.com/ am ajuns la primul conflict in discutii atunci cind am zis ca hitgirl are strabism si e sasie. din singuratate e o gluma ok, dar socialul chiar si cind e f apropiat nu e conjugal sa ti faca ironii ca nevertebratele. te pune mai degraba la punct cu replici decise desi prietenoase din argoul, lipsite de orice farmec, doar revolta si sanctiune. ~chiar ca esti nasol, ionut~ e un mesaj prietenos, ti s a spus pe nume ca si cum ai fi privit in ochi, s a zis nasol din argoul ai gresit doar o data dar suntem din aceeasilume ai doar tu un moment. e o dimineata glorioasa de vara. ma gindesc la prozele cu party de la hitgirl numai tras covorul de sub picior si turnat visinata in cap. numai glume si sarcasme. numai cuvinte repetate cu defecte. persecutat, ma duc si ma pun in pat. socialul nu e conjugal oricit de apropiat ar fi pina la urma tot zice lipsit de farmec ca un tinar intr un scurt interviu din piata universitatii ~chiar esti nasol, ionut~. daca esti ok in cap, pupil al meu, ghemuit in pat cu patura in cap persecutat de comunitate o sa spui totusi fake real fake si o sa pui mereu la proba lucrurile astea, diagnosticul gen.

2. imi scot cainele adus din operatie din protbagaj si il intind pe o patura dupa care ma intind linga el. de nu stiu unde, din bun/simt cred, imi dau seama ca trebuie sa i spun f des pe nume cind se trezeste din anestezie si ii spun adonis plm persoane pe care le suport ma obliga indirect sa inghit persoane pe care nu le suport apoi adonis persoanele pe care nu le suport cred ca pot vorbi cu mine adonis ce sa ii spun persoanei care se baga  foarte mult in seama fara sa gresesc? adonis, ce sa fac cu cristina ispas, cum sa i explic si sa nu fie jignitor? adonis incepe doar sa clipeasca vag si peste o ora e plin de urdori care ii alunga sclipirea mortii din ochi. ma fute toata noaptea la cap, numai plansete si nu se descurca cu aparatoarea de plastic de pe git darima tot in jur umbla ca si distrus de beat prin toata casa ma tin de coada lui si imi spun distrus nedormit nu tipa la el nu e prostul tau si progenitura umana e cel mai nobil lucru asa cum isi salta capul tulburat si si loveste gulerul de plexiglas de perete tu i ai putea apoxima lungimea? n ai putea. nu tipa la el asa cum e tulburat din anestezie si umbla ca dementul prin casa cit de nobil e cind face sezi chiar si in tulburare atunci cind ii spui si dupa ce isi intoarce capul spre tine pleaca din nou ca si cum ar spune nu ma fute la la cap. valoarea fidelitatii, cind umbla ametit dupa tine prin casa si unde te asezi se culca si el. nu folosi concepte omenesti, pupilul meu, cind e vorba de cainii tai de paza.

3.in singuratate lucrurile devin, e adevarat, stranii si cind mergi seara pe camp incercind sa aproximezi cit poti de bine daca esti sane, anumite sintagme si fraze iti vin in capul, nelegat de orice ai fi gindit atuncea gen. ti se par f misto nemaipomenite si daca, pupil al meu, te mai plimbi o ora, le vezi scolile, stii de unde vin si cit de gresite sunt, toata stranietatea lor, pupil al meu, a fost ea ever directionata altfel decit spre plictisitorul social? a fost altceva decit manierism in viata ei? ~maria culege luna din fantana~, paradigma marilor scoli expresive, lucrul la indemina pt poeti, nu e o prostie crasa de hipiot? nu orice hipiot poate spune propozitia de la care incep fara exceptie complicatele versuri ale poetilor expresivi? pupil al meu, din singuratate si bruta nu e la indemina  oare sa ti dai seama ce e social si ce nu e? sa aproximezi fake real fake? sa faci plm diagnosticul? pune o poza cu un caine in virful postului, adonis, si nu le mai spune ca tot ce le place e din produse culturale la care doar asa ca fantezie n ar face ever ever fata daca ar fi real. ca nu sunt no way gata pt lucrurilela care fantazeaza bovaric si pe care isi permit sa le scrie.

http://www.youtube.com/watch?v=LQNSLzx4zow






2 comments:

  1. ce sunt fake si real fake?

    ReplyDelete
  2. nu e real fake /este fake, real, fake, sunt diagnostice despre lucruri. sorry ca raspund tirziu intru foarte rar.

    ReplyDelete