Sunday, November 27, 2011

when the world says yes

pe la cinci si zece si un sfert, cind adonis ma asteapta mai in fata pe carare negru de abia il mai ghicesc asezat in profil cu capul intors spre mine ii dau dreptate lui ciprian si peste jumatate de ora desi m am invatat sa nu mi mai fie frica in padure pe intuneric o data pentru ca m am uitat pe niste panouri cu fauna si nu e nimic periculos (desi nu zice nimic pe ele de adolescenti suparati pe viata din locuri in care nu se intimpla nimic) a doua pentru ca am facut mai multe drumuri si mi am dat seama ca padurea e totusi inghesuita de sate si a treia pentru ca asa sunt eu de ce mi e frica la aia ma duc (pe rind avioane, strainatate, singuratate) peste jumatate de ora deci cind tot am o angoasa de baiat de asfalt:) (masurabil, cind scot tricoul acasa nu mai e leoarca pe spate care ziceam ca e de la efort si mers mult dar nu era doar de la alea) si merg pe intuneric incercind sa mi impun calm cind la tot doi pasi sare cite ceva prin tufe pe marginea cararii si daca n am apucat sa ajung la partea cu drumul asfaltat ma impiedic de tot felul radacini hirtoape in fine parca tot lucruri vii ma opresc de al dracu si ma asez sa fumez o tigara pentru ca asa sunt eu nu mi e frica. si al saselea simt al animalelor sa te pisi in el adonis m a crezut inca de la inceput cind il calmam ca i era cam frica (si el tot caine de asfalt baiat bun) si nici acum nu se prinde de exercitiile de respiratie si calmul imi gafaie incintat in fata si nu stie ce e in sufletul meu.
dar tot e bine, alteori e asa de ceatza ca nici nu mai ies ii dau drumul in gradina si ma asez pe trepte pe terasa e asa de oribil uneori cind se face seara ca nici nu mi mai dau seama ca sunt ude treptele ma asez ca boul si ma ud pe pantaloni. sau si in timpul zilei cind mai fac pauza de o tigara afara uneori nici casa vecinului nu se vede si alteori se vede pina peste deal in orscholz unde seara sunt lumini mai multe sau se mai vad eolienele de pe drumul spre lux sau daca e intuneric luminile rosii de la eoliene on off ca sonarele melancolice de ti vine sa mori. uneori il iau pe adonis in gradina pe la trei dupa amiaza ca sa l dau cu peria mai croncane o cioara el se intinde in extaz si da din coada imi da peste fata cum stau in fund ca sa l fac pe picioarele din spate e asa o nemiscare in jur si numai angoase temeri si presimtiri de ti vine sa ti pui patura n cap si sa nu te mai scoli.
ieri noapte am fost la deus in lux la atelier. adonis s a prins cu citeva ore inainte ca o sa plec a inceput circ in ultima ora nici n a mai incercat statea in colt si se scheuna mi a fost si mila n a semanat nimeni vreodata cu mine cum seamana cainele asta al meu exact asa cum e el si cum arata si cum se misca si cum se poarta ce caracter are. cred ca s a prins de cind am iesit pe la unu in statie sa vad cind am bus dar n aveam decit la patru asa ca m am intors cu ceatza n nas sa mi fac tigari si sa i explic la bou sa nu se mai agite ca nu l iau nicaieri. cind am ajuns in orscholz era deja intuneric. in statie erau o baba cu o fetita blonda de am intrebat pe baba daca vbeste engl sau fr si zimbea privindu ma tinta in ochi fara sa schiteze nici o soapta nici un gest norok ca s a repezit aia mica sa mi explice in fr ca acolo e statia pt lux cind vad bus pe care scrie lux sa ma sui in el ca si ea oricum tot in lux merge si cind a venit bus dupa ce m am uitat o vreme la un barbat si o femeie care se chinuiau sa fixeze un brad intr un fel de ghiveci mare dar nu pe masura bradului si de aceea se rasturna as fi putut sa le explic dar daca nu stiu alta limba decit ce au invatat de la ma sa ce sa le fac :( deci cind a venit bus pe care scria intr adevar lux aia blonda mica mi a facut intr adevar semn sa ma sui om serios. peste aproape o ora au coborit cu mine la pescatore unde astepta mama fetei si au inceput sa vbeasca in ro ca sa vezi ironia sortii. imi venea foarte tare sa ma pis m am dus in parc de m am bagat intre tufe sa ma pis. dupa aia a venit ruxandra sa ma ia de sa mergem intai in bar la rockeri si dupa aia linga la atelier la concert la deus. era foarte frumoasa. ori ca sutn eu ahtiat ori ca s a schimbat si nu mai e de rockeri in bar era frumos e in pod i au dat jos toate gadegturile de rockeri are trei ferestre infime in fine e greu de explicat. in deschidere la deus a fost f prost si deus dupa aia sufletul petrecerii parca erau la ei in antwerpen (n o sa stiu niciodata cum e sa fii din si sa stai in cele mai frumoase orase antwerpen si bxl) numai rupt in figuri si bairam par f comfortabili cu publicul din lux care cum zicea ruxandra ii si iubeste f mult - la asta la sfirsit cintau aia de ringtone de fac cu chitarile de ziceai ca s ultras steaua f frumos foarte cald tot pacat ca va fi mereu o grasa care are in suflet o mica balerina si nu se teme sa i dea drumul pacat ca mereu un baiat o sa cinte pentru ca stie textele si simte si don t care. bine ca oamenii mai fac inca pogo asta e f frumos. au cintat si multe noi de mi parea rau ca nu le stiam dar sunt catchy eu am preferat asta si ruxandra asta care pina la urma cred ca si mie.
si poate pentru ca era nevoie la iesire un tip la vreo 30 cu fata cam de timpit a zis uitindu se in jos tu as eu ton premiere pogo si mai jos era un baiat blond cam sec asa, cam acrit dar am transformat in ala nu mai avea 30 si arata altfel iar baiatul avea doispe si era frac so si era putin mai incintat.
ii zisesem de doua zile la rx ca vreau niste bere pentru dupa sa stau la calc si mi a zis ca sa am incredere in ea ca s nonstop benzinarii din remich si lom la intoarcere dar nu erau non stop erau inchise. asa ca m am suit cam indispus inapoi in masina si am tacut tot drumul de nici nu i am zis cu ala cu frac so. asta pentru ca stiam ca mai o bere sau doua nici pe masea dar mai aveam TREI a fost foarte frumos ruxandra a adormit pe canapea de i am pus doua plapumi ca i intrase frig in oase si nu i se mai vedea decit o bucata de scalp si adonis s a mutat dintre canapele ca i era prea cald chiar linga calorifer si a venit de sa se bage in seama si i am adus aminte cit s a mai bucurat cind am venit are un stil ca se bucura efectiv latra lung de da in mormait musca de degete si se freaca cu spinarea de parchet dar si dupa aia se misca cumva ca si cum ar continua sa fie foarte bine dispus ore intregi foarte ok cu sine mai ales cind maninca am mai stat cu el am mai ascultat muzica pe la sase m am bagat in pat am mai citit doo pagini dintr o carte cu istoria cainelui rase etc si dresaj and the world said yes.

No comments:

Post a Comment