Wednesday, June 2, 2010

azi am dormit pina dupa prinz dupa trei zile in care am dormit f putin dar a fost adrenalina. am stat in camera de hotel buck 65 si in oras toate ziarele scriau de un criminal care omora prostituate si facea canibalism. in ultima zi in care am stat aparuse cazul unui om impuscat in parc. in rest, tineri care fac trendul.
spun asta pt ca in camera de hotel buck 65 m am ingrijorat f tare cind mi am dat seama ca mi e frica sa ies si nici acolo nu am deloc incredere sa stau. am inceput sa ma pregatesc de iesit mult mai devreme decit trebuia apoi am frecat o prin camera si incet incet m am bagat inapoi in pat scancind horror si dindu mi seama ca se face seara si eu in nici un caz nu ies dar atunci ce fac, stau?
pina la urma s a rezolvat dar a sfirsit la modul dramatic si asa am terminat cu teama dar eu zilele astea o sa citesc mai mult pe net despre ce inseamna atac de panica.
in sfirsit, pina la urma dupa toate astea am ajuns si acasa am dormit azi am fost pina la magazin e o tristete de moarte. aznoapte intr un vis relativ neutru pina la urma i am zis la un baiat sorry ca nu pot sa trec de el si dupa aia a fost o intreaga poveste.
prea multa violenta retinuta in ziua de azi, asa zic eu.
atita imi pare rau ca putea fi o piesa mult mai reusita cu mai putina drama din partea omului mai putin ioana baetica si mai multa seriozitate.

o sa se supere lumea pe mine ca fur piese de suflet dar a intrat cind eram pe masina era din concert din lx la care a fost rx cind era bolnava si isi facea griji ca are cancer

No comments:

Post a Comment