Sunday, February 21, 2010

kongresmultimedia

am frecat toata ziua cu rx la congres pdsr am ris toate glumele si manierismele gen hrebenciuc e undeva in alta camera respectindu si imaginea doar ca acum cind e senil poate ar vrea sa vbeasca si el cu cineva si sa participe dar trebuie sa stea in alta camera in fine am ris toate glumele care au fost poate mai ales pentru ca infectia asta de partid cosmarul romanului middle-class din bucuresti a ajuns unde trebuia sa ajunga demult.
cu parere de rau, iliescu are 80:) n a murit ci se distreaza face glume cu femei abia astept urmatoarea persoana care va zice ceva pozitiv despre dumnezeu.
cind am auzit de diaconescu ca s a retras am oprit aspirator am chemat si pe rx in fine ma mir ca in presa n au aparut deja multe comuri despre asta eu credeam ca nimeni n o sa vbeasca despre altceva decit asta se pare ca o data in plus idealismul.
in fine asa cum spuneam cind ne am dus in oras e ca in cele mai proaste filme romanesti despre politica. n am mai ris glumele am vbit cit am fost in barul doar despre asta cu cum se lasa futut cineva ce putea fi marea chestie care te face sa nu zici da va n cacat hai bagati sa vedem ci dimpotriva sa alegi ce a ales am facut exercitii de empatia ca ce ar fi daca si asa nu o sa inteleg niciodata. m am intrebat si inainte de ce sta intr un partid in care moare incet mi s au dat explicatii pt asta. cind ne am intors din oras am aflat ca a iesit ponta am facut glume cu daciana am uitat ca in oras facusem glume cu cum sta cristian diaconescu si se face muci pe muzica proasta la bustul gol. ce cacat a putut face ce e atit de important incit sa nu preferi sa se afle decit sa nu se afle dar sa fii oricum distrus futut terminat.
in fine parid de dementi mazare face gesturi hitler hrebenciuc sta neaparat in alta parte geoana zice ca nici nu stiu citi mai suntem iliescu nu a murit si nici nu e bolnav de ceva f dur vanghelie ia oameni intr o parte si are posibilitatea de a ii face de tot cacatul intr o seara de simbata.
au un obicei sa te futa lumea are un obicei sa te futa trebuie sa fii foarte atent cu cine umbli (jeeah) si si atunci trebuie sa ai grija (word) nu poti sa te odihnesti niciodata. oricum cristian diaconescu febletea media si a consumatorilor is fucked daca nu are faza ca sa iasa din politica data viitoare cind se intilneste cu vanghelie la pisoar la partid o sa i se faca glume n o sa fie placut deloc.

asta

asta

asta

FUCK YOU

No comments:

Post a Comment