Tuesday, November 24, 2009

disensiuni, studentii din cluj

am vorbit cu un prieten mai in virsta si mai destept si mi e clar ca se intimpla de ce mi era frica si ca basescu nu mai are nici o sansa. in timp ce vorbeam mergea tv pe realitatea si il auzeam a zecea oara pe adrian nastase, o voce de care ma dezobisnuiem si cu care va trebui sa ne reobisnuim.

prietenul face parte din crema intelectuala din ro, care a votat cu antonescu, desi el e putin atipic printre studentii din cluj (ca sa nu sara nimeni studentii din cluj e o gluma pe care o mai fac cu punkerii mei ca sa fie clar ca vbim de oameni cu tarkovski si jazz in cap tineretul ro de bun simt in care daca nu stiam de ce nu am prea multa incredere acum stiu exact, pentru ca au votat cu crin antonescu, adica cu nastase si au facut o fara sa clipeasca)

speram ca iliescu o sa moara cit de curind fara sa mai aiba vreun prilej de bucurie dar uite ca studentii din cluj ii dau bucurie, cit de pe jumatate o fi ea.

No comments:

Post a Comment