Sunday, October 25, 2009

very big hate red

pentru ca nu mi vine sa cred ca vreodata am putut avea prieteni si am putut vbi cu ei si alti oameni as vrea sa pot face catatonice descrieri de natura. sunt intr o situatie - mi e foarte foarte greu sa mai respect (si admir) prietenii. mi se pare ca toti sunt prosti si fake.

:)


in lx e ceatza si burnita de patru zile. ma duc noaptea la fereastra inclinata care da spre deal si spre partea de sus a orasului (de unde vine ceata) si daca vad acoperisul la un castel din piata de la abatie e ceata asa cum ne am obisnuit daca nu l vad e e.a.poe si o sfatuiesc pe rx sa nu si ia masina dimineata.

am fost la cinema sa vedem haneke le ruban blanc care credeam ca este cu tineri nazi nu stiu de ce n au fost tineri nazi doar un film care m a facut sa cred ca am avut dreptate sa intreb atunci cind treceam printr o parcare imensa in aer liber abia dibuind o pe rx prin ceata ca sa stiu cu cine vbesc in timp ce la dreapta se inalta in pizda pizdelor ma sii doua turnuri galbene deci care justifica ca aveam dreptate sa intreb daca nu cumva haneke e poate mai ok ca von trier desi cum imi place mie de gaspar noe n o sa i mai placa la nimeni.

dupa care am mers in de:qlick care pune muzica cum punea fire in facultate doar ca oamenii se imbraca mult mai frumos. imi pare rau sa fac gramo dar in lx youth se imbraca mai ok pt ca nu are ce demonstra. pt ca avem amindoi prieteni urbani pe facebook vedem poze de la petreceri tematice din bucuresti si cu parere de rau - cind oferta e limitata tinzi sa iti iei pe tine lucruri la care in mod normal te ai gindi de doua ori. si tinzi sa faci f mult statement cu haine si atitudine ca o biata maimuta care are de zis ceva neaparat ca si moare daca nu.


:)


ce am mai vbit e ca dupa nefericitul incident cu sonic youth sold out si ei tot sold out altadata

pe ei ii stie rx de la corcoran sunt urati fizic in acelasi fel ca si cum ar fi rude apropiate au douazeci de ani in fine sold out altadata

:)

No comments:

Post a Comment