Monday, October 12, 2009

drin summer

dupa ce am terminat filmul asta am loat si pe rx si ne am dus la mare cind am facut filmul era dimineata la mare a fost cu adrenalina ca toate catastrofele
pe drumul de intoarcere am conceput libret pentru opera departe de manheim la care lucrez acum e despre un sat de pescari in care se maninca delfini si in faza inocenta totul e infloritor dar un inger vine si le zice sa nu mai manince delfini insa ei continua de data asta constient si in bataie de joc si atunci vin catastrofele si sunt pedepsiti mor cu zecile si la sfirsit satul scapa de blestem si bucurie dar corul zice cum ai scapat frumoasa brgnana de blestem nu vezi ca ti au murit toti tinerii si toti barbatii de vaza toti curajosii si acum nu mai ai blestem dar cu cine ai ramas cu si urmeaza descrierea decrepitilor cu care a ramas satul care altadata era mai ok in fine
eroul cel care de fapt aduce si blestemul prin batjocura de om necopt la minte dar altfel cu toate calitatile deci eroul este jacques riviere caruia i se zice frenchy.

in film eu sunt baiatul care fumeaza cel cu ochelari e ciprian siulea.

No comments:

Post a Comment