Friday, July 3, 2009

lx

e f cald aici. vin dintr un bar in care se asculta blues (e la distanta perfecta de casa si in celalalt erau batrini spre deosebire de acesta in care tinerii fac rock n roll pina la unu, cind se inchide tot) si pt ca e cald oamenii transpira si beau ca n anii 20 si striga new orleans & shit.
am venit aici in decembrie. eram rupt cu nervii si slabisem cred ca cinci kilograme in doua saptamani. poate ca din cauza asta eram foarte dispus sa vad totul extatique si nu i greu pt lx sa fie extatique avind in vedere ca e un produs european (hello adi) si are toata fragilitatea, e ca tinerii care se straduie cu disperarea sa faca rock n roll pina la unu, cind se inchide tot. stau intr o mansarda mai mare cu o grinda de care ma lovesc mereu. cind am venit era f frig. deschideam fereastra, imi luam bere scrumiera si tigari si stateam sa ma uit lipit ca mircea cartarescu de caloriferul fierbinte. ascultam deus. in perioada aia am baut foarte mult pentru ca stateam de vorba pina foarte tirziu. am ajuns seara. a doua zi de dimineata m a trezit muzica de la vecina de jos pt ca suna maria tanase style dar de fapt era fado, cred. am zis ca i portugheza si asa a ramas pina sa aflam ca o cheama lotte dar nu e nemtoaica pt ca nu o cheama lotte ci lottje johansson.
pina alaltaieri a fost aici prietenul meu ciprian siulea. am fost si in bxl cu el, de unde si a loat niste bascheti superbi si un plovar ca al meu.
la foarte putin timp dupa ce am ajuns aici am mers in ro cu masina. am facut trei zile si totusi am avut ce vbi. cred ca pe masina am ascultat mai mult knife si ce mai intra pe shuffle.
(tocmai am primit un mesaj vag amenintator - savin and publishin may fail, ca ma si intereseaza pe mine.)
trei zile dupa ce am ajuns n am iesit din casa, citeam si traduceam pina venea rx. prima oara cind am iesit mi am strins tot tupeul si am zis ca astept sa ma ia de la colt sa mergem in oras, in fine a fost strange:)
toata saptamina trecuta am facut pe ghidul pt ciprian siulea, l am dus in locuri diferite in care am baut acceasi bere.
pt ca sunt total dezorientat uneori incerc sa dau sens vietii mele:) ca intr un bildungsroman. fata de ce credeam acum un an cred ca ce mi se intimpla acum e maturitatea cu tot cinismul ei si intr un fel inceputul pregatirii pentru moarte. nu mi amintesc sa fi fost atit de epuizant de up & down vreodata.
prima preferata de la sonic youth, ca probabil la multi oameni, a fost bull in the heather dupa care sunday pe care am mai pus si in ultimul timp e asta (scuze pt calitatea sunetului). gnite.

No comments:

Post a Comment