Thursday, July 9, 2009

barmanul din liquid era cu dezordinea. mi a zis ca facuse comanda de rom pt 2 saptamini si l a terminat cu prietenii (mi i a si aratat cu degetul la o masa, ii stiam deja) in cinci zile. ca nu stie ce sa mai faca bea de o saptamina si nu mai vrea dar nu l lasa prietenii - aia de acolo de la masa. i am zis ca mi pare rau si ca sa faca ca mine ceea ce era o rautate pt ca stiu ca el e din franta si se simte depeizat:) aici - i a spus asta unui negru nu stiu daca era sincer dar oricum dupa aia si au pus muzica si barmanul i a zis negrului ”il est blanche” si negrului nu i venea sa creada gen. dupa ce am vorbit un pic si eu am incercat sa nimeresc cu moneda in cutia dar n a mers s a dus si a pus deus, nu stiu daca din cauza ca data trecuta intrebase ca ce vreau sa ascult si eu i am zis pt ca stiam ca mai punea dar pina la urma atunci n a mai ajuns sa puna. dupa care a pus depeche si printre altele era si piesa preferata a frumoasei mele prietene. dupa care a pus rage against the machine:). atunci am plecat eu pt ca ma faceam si riscam sa devin cumva familiar.
imi place cind oamenii imi acorda atentie:) si mai ales atunci cind intuiesc de ce. cred ca ii place de mine pt ca nu fut la cap cu povesti si pt ca printre cei de acolo care beau zece beri ca sa stinga sase shoturi par asa mai pusti. cred ca n a avut nimeni nesimtirea sa refuze atitea shoturi cite am refuzat eu ca taranul in liquid.
imi pare rau pentru felul in care sunt construit - merg acolo de sase luni si de saptamina trecuta barmanii si au luat inima n dinti si au inceput sa mi intinda mina omg ca m am si topit imediat.
ii rog pe prietenii mei sa aiba rabdare si incredere in mine:)))))), o sa mi treaca si poate ca n o sa mai fie asa de intimist.
http://www.youtube.com/watch?v=QmES2iIDQPs
si aici cinta el inbiserica

No comments:

Post a Comment