Wednesday, July 22, 2009

http://www.youtube.com/watch?v=E5sJVXXYVPA

ea e piesa - stiu foarte bine ca prietenele mele au umplut netul cu ea dar e posibil sa ne placa din motive foarte foarte diferite asa ca mi permit.
(e arogant ce zic, dar in ea e vocea mea interioara rasfatata care atunci cind ma simt bine spune adevar dupa adevar si nu relative ci tari). din pacate pentru prietenii si prietenele mele instrumentul nu este bun de nimic pentru ca toate sau aproape toate adevarurile dupa adevarurile sunt personale sunt despre mine.

dupa ce am avut o perioada f neagra (inclusiv am stat invisible pe mess), dupa ce m a tot futut rx cu nae ionescu, m am trezit dintr o data ca sunt iarasi acelasi baiat dragut asa ca o sa incep iarasi sa fiu activ pe net o sa fiu iarasi atent si o sa ma gindesc nervos si sensibil:) la prietenii mei si la prietenele mele la sensul lucrurilor si la literatura.

imi pare foarte bine ca sunt iarasi acelasi baiat dragut si meteosensibil si aici a fost f cald azi, tropical style care ti face capul greu toata ziua - acum tuna si fulgera de trei ore a si plouat putin.

imi place regizotul denis arkand de la care am vazut caderea imperiuluinustiuce invaziile barbare si isus din montreal ultimul cred ca e si preferatul meu intr un fel desi nu stiu sigur de fapt cred ca nu e. in celelalte decit ultimul are ceva care l leaga de hbq nu mi dau seama exact ce cred ca faza de occidental alb care nervos si sensibil. el nu e nervos bietul mai baga timpenii de umorul si blajinul dar are faza asta de poetik a occidentalului alb si ma lasa sa cred ca tine la topicuri la care tin si eu f mult. ca si prietenele mele de altfel.

a inceput in sfirsit sa ploua:) ma duc la geamul gnite. gnite sadie glutz cu cotul.

No comments:

Post a Comment