Monday, July 27, 2009

cigarette smoke in your eyes

daca de cinci ani bei in fiecare zi efectele apar mai intai pe corpul de care ma trag acum pt ca am de unde. mi am lasat iar sideburns care sa mearga cu suncile.

la sfirsit o sa fie piesa pe care ma cert pina atunci gindesc facebook si testele. le consider relevante. mi am reevaluat si ma exprima. cind prietenii sunt hitchcock:) eu sunt kurosawa cind prietenii sunt droguri eu sunt apa. cind prietenii master the suspense i have the heart uv a samurai cind prietenii sunt strange me am natura.

ma cert pe piesa pt ca prietenele zic ca i de fotbalisti nu e gresit e mai degraba exact dar nu chiar poate e doar de baieti:) asa cum unele lucruri sunt de fete si muzica de fete poate fi ok dar uneori prea mult tuestibiciuldareusuntokcudurerea in franceza. e ok si muzica de fete dar uneori e mai ok muzica de baieti.

No comments:

Post a Comment