Thursday, May 21, 2009

printr o amestecare de circumstante am ajuns sa vad a sasea oara un film, ~ghost world~. prima oara mi s a parut artsy independent stuff care macar isi stie locul so ok. azi insa, cind l am vazut a opta oara, mi am dat seama ca de la o bere incolo lucrurile pt mine devin morale si ca trebuie sa tii cu cineva in viata. din clipa in care mi am ales cu cine tin filmul a devenit o vaca si nu stiu cine l a facut mi e lene sa ma uit e tipa? cred ca i tipa. adica as pune pariu.
in fine m am enervat rau pt ca viitoarea studenta la poli care o sa fie o fata ok si la locul ei in grozavesti pt ca doar acolo ii pot functiona filmele il fute pe bietul om in asa hal asa hal si dupa aia, cind ar fi fost momentul sa si ia si el revenge, ca tot e in spital, si ca tot vine vaca sa l vada, dimpotriva - ii mai da vaca o lectie de viata. cu el stiti ce se intimpla. ea isi ia autobuzul catre mina de diamante dar o sa i treaca pina la sfirsitul lunii, cind e evident ca o sa fie o freshmen rlaxd in regie. (de la ”dar” incolo e nota mea nu se lasa impresia dar stim noi mai bine).
in concluzie - as vrea sa moara toate femeile care la un moment dat al vietii lor au avut o prietena cea mai buna. as vrea sa moara toata femeile care se asigura intre ele ca e ok sa faca asa pt ca ce sa faca decit sa se asigure, sa se asigure si apoi sa se linga?
niciodata, niciodata in viata voastra nu uitati asta - daca vrei sa faci personaje un pic speciale si nu poti fa le oricum dar nu le lasa sa se manifeste f tare, nu le lasa sa vbeasca prea mult, nu arata ce fel de glume de politehnica fac cind chiar tu nu ti dai seama ca s de acolo, nu incerca sa exploatezi stingaci un fel de suficienta de teen. e atit de anul trecut.
bine macar ca l am pe fox ca sa faca ce fac cainii mari - nu amusina de nebuni prin curte, nu latra ca disperatii, ci stau linga mine la masa din curtea si se uita la cerul de deasupra mea style. dupa care le dau sa manince. gnite.

am vbit de citeva ori la a dooa plural era pt artistii pe care i cunosc.

2 comments:

  1. daca asta ti se pare scirbos o sa ti-l arat pe cel care nu mai stiu cum se numeste al mirandei july si care e absolut sinistru de jegos si infect. cu asta nu sint total de acord dar am citit cu placere e un post reusit:)

    ReplyDelete
  2. nu ca nu i scirbos dar daca esti cine cred ti am mai zis deja, ma seaca mult chestiile corecte si minimale si lipsite de orice vaga incercare de a si spune ceva putin mai poetic. arata mi, ma astept sa mi placa:)

    ReplyDelete