Saturday, May 16, 2009

de cind s a terminat cu vaccinarile pot sa ma desfasor cu fox afara si pt ca e inteligent am inceput lejer si chestiile de dresaj social. ca toti cainii pe care i am avut pina acum reactioneaza perfect la ~sezi~ problema e la ~culcat~ - se vede ca intr un fel ar vrea isi intinde labele dar nu se lasa chiar pe sol pina nu vin sa l apas usor. de asemenea, din nou ca toti cainii mei, n a durat mult pina sa mearga ok in lesa. din toate chestiile de dresaj social eu am apreciat mereu f tare doua: raspuns la apel si ”pe loc”. prima e evidenta, a doa e ca te ajuta sa nu ti calce cainele masina cind nu e in lesa in orase mai aglomerate - cind da sa o ia pe strada strigi si tu dupa el si se opreste daca l ai invatat. in mediu eprubeta fox raspunde bine la lucruri de felul asta. saptamina viitoare vad cum reactioneaza in agitatia orasului. am incredere in el e cel mai bun caine pe care l am avut.

am fost la concertus la casiotone. si pt ca el e un tip ok vindea la stand chiar el si cd uri si tricouri. m am dus sa l intreb ”r u casiotone?” si dupa ce s a uitat la mine cu ingaduinta mi a zis ca da. ca sa fiu sigur l am intrebat ”r u casiotone for the painfully alone?”. m a loat cu ”look... dude...” si in fine chestii care mie nu imi plac, sincer, chiar nu imi plac.

in lx ploua iar de parca ar vrea sa demonstreze ceva. fox se da la ratzele mi e frica sa nu cada in riul dar nu vreau sa fiu sufocant il las sa si faca, vedem noi ce o fi. a inceput sa fie destul de mare incit daca vine din fuga din spate si ma loveste cu capul in partea din spate a genunchiului imi scapa piciorul si aproape ca ma da jos. dintii i s au schimbat so nu ma mai inteapa cind imi bag mina n gura lui. m am gindit sa i iau ham in loc de lesa, ca sa si faca pieptul.

am vbit cu rx de un coleg de al ei din liceu care acum ar fi politist sau gardian la inchisoare si ca era complexat ca venea din familie fututa si era la liceu bun. i am zis ca tata lucra tipograf la academia militara so loa bilete de concediu prin ei so toti vecinii de hotel erau army - daca maiorii erau f ok si isi vedeau de berea lor, doamnele maior aveau o mare constiinta de clasa pt ca nu degeaba. so initial eu ma imprieteneam cu copiii lor si atunci tatonau si ele la parintii mei dar intelegeau imediat situatia. pe mine ma lasau insa in continuare sa ma joc cu copii lor, asta desi pina la urma ii bateam - pt ca fiind crescuti de doamna maior si copiii stiau exact ce sunt ei. si nimic nu i mai boring si enervant decit un copil care stie exact ce e el. poate ca de aia sunt urbanii din ro asa rebuturi poate ca prea multe doamne.

No comments:

Post a Comment