Monday, May 11, 2009

lx ataca din toate partile trage din orice pozitie

acum ceva timp cind spuneam ca merge netul ca tractorul nu banuiam posibilitatea de a fuma o tigara cit ti se face legatura dinspre google spre un site. e o surpriza. bine macar ca merge, ce ar face oamenii interiorizati:) fara net.
am iesit singur in liquid - acum ceva timp vbeam pe mess cu un tinar echinoxist care ma intreba ce fac sensul fiind pe unde merg ce vad daca i boring lx etc. si i am zis ca la cit sunt de curios despre lume ce fac aici as face oriunde, as cauta un bar mai ok in care sa stau. pt mine asta inseamna sa beau singur fara sa am presiune. dupa ce am inceput sa merg in liquid aici (sunt genul fidel ma obisnuiesc undeva si mi e f ok sa merg acolo sa merg in alta parte ma face anxios) am descoperit si strategiile sa beau singur fara presiunea. unu - nu te asezi la mesele, ci la barul. la mesele se string grupuri si daca s mese mici tot sunt de doo scaune si de pe la zece barurile se umple ingrozitor de se sta in picioare si ultimul lucru pe care ai vrea sa l faci e sa ocupi singur o masuta. dar cum nimic nu vine vreodata fara partea cealalta, multa lume stie ca daca bei singur stai la barul. si lumea de la barul pare a fi tot mai dispusa sa impartaseasca. raspunsul la asta e castile. ca un timid orangutan estic initial imi faceam probleme daca jignesc barul cu muzica barului ramanind cu castile. mi a trecut, si castile chiar te scoate. sunt putine lucruri mai satisfacatoare decit expresia exponentului care se baga n seama atunci cind scoti casca si ”sorry what?”.
dar astazi castile era o plictiseala - pt ca a fost o zi plina:). data trecuta cind am fost la lacul cu lebada lacului (formerly known as lebada din iad, dar asta e alta poveste) mi s a facut rau pe masina si am oprit la prima locanta - unde patronul avea un caine micut, alb si f demn. la 1 rx se tatona cu el la doua jumate il adormisem eu cu mangaierile si conversatia la patru fara o acceptase si pe rx. so am fost azi dar nu era cainele si rx s a dus sa intrebe unde e cainele si cainele plecase acasa si atunci sa intrebe cind mai vine si unde sta. unde sta nu i a zis nimeni dar de venit vine zilnic fiind al patroanei. o sa mai mergem.
dupa care cind ne am intors in lx a inceput sa ploua si ploua si acum. dupa ce m am invirtit putin l am loat pe fox (e un caine pe care l am cumparat de curind, un pui de newfoundland doar ca are asa o privire mai sireata) si m am dus in liquid. si pt ca castile era o plictiseala si le am scos am aflat ce mi zice barmanul dupa ce mi face cu ochiul si ce zice e ”cheers my good sir”. si eu pina acum ziceam la asta multumesc. fox e f linistit acasa dar in bar ma roade de maneci intruna. dupa care, pt ca daca n ai casti esti mincat si pt ca scaunele la barul sunt apropiate si stirnesc betivii sa se simta apropiati unitedofbennetonstyle si pt ca cf maestrului meu hbq oamenii stau inghesuiti ca vacile si de ce n ar bea o sticla impreuna am fost intrebat if am allright. of course am allright, am kim.
l am loat pe fox si ne am intors acasa fara castile prin ploaie dar lui ii place apa e un caine care salveaza oamenii de la inec atita ca fiind molosoid baleste si sforaie. dar e ok, o sa fie mare, rezervat si inteligent.

lebada lacului - dupa ce si a invins rivalul si a dat seama ca trebuie sa depopuleze lacul si ca eu sunt prietenul ei. so ultima oara cind am fost la lacul m a vazut pe malul si atunci si a reglat radarul si s a indreptat spre o familie de gaste pe care le dat afara din lac pe mal, mascul femela trei boboci i a dat pe toti pe afara, pe ei si pe familia lor. eu am incercat sa fac echipa si sa i gonesc de pe mal inapoi in apa ca sa i goneasca de acolo lebada lacului (care sunt sigur ca mi a impins si mingea de fotbal adusa la mal de undele lacului si care acum e la mine acasa sa ma joc cu ea) deci am incercat faza dar tipau puii prea tare si m a sasait giscanul in fine n am chef de complicatii so i am lasat in pace.
gnite

No comments:

Post a Comment