Saturday, May 2, 2009

nu invat nimic nou din faptul ca nu dorm. am fost la lac. n as fi crezut vreodata sa vbesc atit despre pasari dar eram putin ametit cum esti cind nu dormi normal - cind deodata din stinga o mare pasare cu gitul intins a zburat pe deasupra apei si apoi s a lasat pe ea pt ca era o lebada. la nici cinci secunde in urma ei a venit lebada care o urmarea ca s o bata si aia era lebada din iad n am vazut asa ceva in viata mea:) - se deplasa ca un avion hidraulic pt ca nu si desprindea labele de pe oglinda apei. in acelasi timp lovea puternic cu aripile in apa n am mai vazut asa scandal. l a gonit pe fraer, care a iesit din apa si a inceput sa se plimbe de parca nu lui i s ar fi intimplat rusinea aia -if somebody pushed me i d just pretend that i fell. lebada din iad a ramas pe mal infoiata si superagresiva. la rx i ea frica sa mearga pe linga ea pina la urma o fetita a gonit o inapoi in apa. lebada din iad a intrat in scirba inapoi si a inceput sa se miste incet, ca un crocodil. cealalta a ramas undeva pe uscat, ametita. totul a durat sub un minut.

asa cum sunt acum as spune ca nimic nu e mai trist decit un film pe care l vezi a mia oara singur si de fiecare data se nimereste sa fii putin loat de cap si sa fie f tirziu. si ca in conditiile astea n ar trebui sa bagi artele pt ca cine te trage de mineca?

in fine, ce m am gindit: dragostea for fella man nu te face o persoana speciala. artele nu te face. frica da. si o zi ok dar amestecata te face pt putin timp.

in ce o priveste pe lebada din iad, dupa o ora, cind am trecut din nou pe acolo, patrula pe marele lac, stralucind dupa victoria de cacat care parea sa i fi facut clar ziua. ziua de 1 mai, zi in care nu se exista loc pe lume sa nu se iasa la gratarul. sau la nudismul ca era si nudismul.

No comments:

Post a Comment