Monday, April 27, 2009

postulcukharma (era evident ca vine stiam eu ca vine)

am stat aseara pe un blog despre care nu stiu ce simt, adica daca imi place putin. poate ca putin imi place dar f putin. oricum autorul:) spunea ca l a visat pe taica su pt prima oara de cind murise si spunea de cind murise si m am gindit de cind a murit tata si nu mai stiam. si nu i de atit de mult timp. dar pdap n am stiut niciodata citi ani aveau apropiatii:) mei, nici cind e ziua lor si nici altceva. si nu tin minte sa fi facut vreodata ceva bun pt cineva cu intentie. sau sa fi avut grija de cineva in afara de cainele meu (pt o perioada de timp). sunt convins ca s o bomboana de baiat:) dar sunt ultimul om pe care te poti baza gen daca vrei mai mult decit anicetime&acoupleofbeers.
si asta e bine pt ca asa imi pot justifica de ce citesc noaptea bloguri despre care nu stiu exact ce simt de ce nu pot sa adorm mai devreme de 3-4 si pt asta trebuie sa ma fac de ce mi se pare f des cind ies afara ca sunt intr un club si mi se arunca priviri exclusiv agresive si cum am ajuns sa fiu atit de numb.

1 comment: