Saturday, April 25, 2009

since september i ve been 26 years old

simbata. aznoapte am baut pe you tube si la inceput am intrat pe clipuri cu cobain vs axl rose am citit pagini intregi de comuri dupa care doar pe cobain mai multe m am deprimat si m am dus sa ma culc dupa ce am mai fumat o tigara si am ascultat o piesa. mi se pare ca am visat cu internet, ca vbesc pe mess si ca postez dar nu sunt sigur.
erau nori cind m am trezit si am mai stat cam o ora in pat din camera cealalta auzeam clickuri. cind am trecut in cealalta camera ea superagitatie pt ca se faceau albume foto de aia auzeam clickuri.
bate vintul. in cuptor se face un pui. m am spalat cu exfoliant pentru ca merit si pentru ca diseara ma duc la sonic youth. o sa imi iau blugii baschetii verzi si fisul rosu.
m am facut acum citeva zile pe cap cu masina si din pacate asta inseamna ca trebuie sa ma fac mai des pe fatza.
sunt putin trist dar nu cred ca se mai intoarce fiara:) n o simt la pinda. ascult piesa de aseara. nu mai e sare, era bine sa fi stiu asta ieri cind am fost la auchan.

No comments:

Post a Comment