Friday, April 24, 2009

toate ratele astea:) unde merg sunt rate pe riu - uneori masculii urmaresc salbatec femelele, alteori se bat (fac un scandal enorm macane si se lovesc cu aripile ca si cum si ar da palme), alteori ma intorc baut si ma sperie pt ca e intuneric si pleoscaie ceva chiar linga mine si primul lucru la care ma gindesc nu e ca o rata zbura si apoi a amerizat (?).

si toate ciorile astea. n am vazut pina acum ciori care sa zboare fantomatique pe deasupra capului tau desi am vazut ciori destule. doar ca mi se parea cumva ca se aduna la periferie, pe cimp. dar nu era asta. mi s a explicat:) ca in buc cladirile sunt mai inalte so probabil de aia - ciorile zboara mai sus, nu ca aici unde iti trec fantomatique p deasupra capului loa-le-ar moartea. (si ciorile sunt pasari mari nu sunt mici au superamplitudine la aripi).

dupa ce am vazut la zoo ca geamurile de la custi aveau lipite pe ele stickere cu pasari negre am strins din buze si am tacut. dupa ce am vazut ca si geamurile de la statia de autobuz au n am mai rabdat si am intrebat ca maimuta romanca ce i cu pasarile negre pe geamuri. mi s a explicat:) cu rabdare:) ca pasarile nu vad geamul si se lovesc de el dar daca vad pasarile negre nu se apropie de frica. alta problema de genul asta a fost cu cum scoti moneda din cos dupa ce ai bagat o si apoi ti ai facut cumparaturile si lasi cosul in parcare. raspunsul era, ca de obicei, simplu:).

am mai inteles ca aici se duce un razboi impotriva ciorilor - f bine sa le omoare, ma sperie cind ma intorc beat si ceva cu superamplitudine in aripi filfaie fantomatique printre doo cladiri vechi sub care sunt bani pe deasupra capului meu. si oricum pasarile sunt infecte - faptul ca orice a face nu vor putea avea vreodata expresie spune tot despre bestialitatea lor pura.

No comments:

Post a Comment