Monday, March 23, 2009

problema cu amsterdam si alte doua zile

din punctul meu de vedere (al unui baiat care zimbeste egal la privelisti ca ultimul retard) problema cu amsterdam nu e atit de mult ca amsterdam e acel oras - din ceva trebuie sa traiasca si ei pt ca altfel, asa cum spune o prietena, cu un aer de mila aristocrata, ~altceva ce au? nimic.~ problema cu acel oras sunt bicicletele si ea are, cred, doua ramificatii - una ar fi spatiul mult prea generos acordat bicicletelor (chestie care pina la urma nu i treaba mea pt ca nu traiesc acolo so de ce m as baga si oricum altceva ce au? nimic.). a doua, de unde lucrurile devin interesante, e a superarogantei acelor mii, zeci de mii de vaci pe bicicleta care zboara ca vintul din toate partile fara limita de viteza printre bieti oameni care vor sa intre in magazine, drepte in sha, cum au invatat de generatii, fara expresie (eu sunt pe bicla mea si trebuie sa ajung style). un sfert de trotuar e pt bietii oamenii restul bicle de parca biclele ar simti nevoia sa mearga una linga cealalta. o masina putin mai lata abia daca isi gaseste loc prin infimele stradele like si incearca sa faci dreapta cind cirnatul de vaci pe bicla vrea sa mearga drept. de ce nu exista limita de viteza pt bicle in zonele aglomerate? masinile (pe cind aveau voie pe lipscani) mergeau incet pe lipscani. asa merg peste tot in lume:) in zone care seamana cu lipscani. biclele zboara ca vintul in timp ce vacile de pe ele practic admira in jur. daca mi as pune un picior in roata foarte subtire a biclelor nu eu as fi lovit in schimb as fi intrebat pentru ce, mai? si nu m a lovit nici o bicla nu am avut contact practic sunt doar marcat de ce poate insemna marea victorie hipioata in acel oras, altfel cu case foarte frumoase, asa cum sunt si localnicii care se uita in jur de parca fiecare dintre ei ar fi ultimul reprezentant etc.

lucruri de felul asta ma fac sa ma intorc mereu spre marea mea dragoste, animalele. am fost la zoo. condorul cred ca e cea mai mare pasare (daca nu, mi se rupe ”arata mi un om pe care il prind cu adevarat pasarile”) insa leii de mare sunt mult mai mari si in apa fac exact ca niste pasari mult mai mari decit condorul si negre so cred ca problema e rezolvata. all in all am futut cinci ore acolo si a fost una din cele mai bune zile (in afara de azi in orasul ala).

si pt ca tot vbeam de legume am fost in padure in lx si rx a vazut urzici (vegetale?) cum tot purta cizme de cauciuc etc. ciorba a fost ffbuna. doi batrini din lx (unde nu se stie de urzici) treceau tinindu se de mina si au vazut o biata fata care culege iarba si o stringe intr o naframa neagra de la h&m. eu gasisem o sabie si faceam scheme. batrinul a strins o vag, aproape imperceptibil mai tare de mina pe biata lui femeie si, impasibili, conversind lejer, au grabit putin pasul, in asa fel incit sa nu le simtim frica. eu cred ca ti e mai frica de o biata fata care stringe iarba decit de un baiat care se joaca cu un bat (sunt convins ca multi oameni ajung in padure si daca gasesc un bat fac scheme cu el, mi se pare mult mai infricosator sa vezi o fata imbracata in negru care stringe f preocupata fire de iarba).

e trei jumate pina acum am vazut un film de groaza asiatic (e cu un telefon la care suna destinul care face faza cu parul mare si cazut pe scari) rx a facut litere si la master t.l. si totusi la filme ca asta te roaga sa lasi usa deschisa daca mai stai sau ceva. gnite:)

No comments:

Post a Comment