Thursday, February 26, 2009

am plecat rasalaltaieri din hotel din szeged mi am lasat geanta linga masina ca sa arunc niste lucruri ramase pe jos din ziua precedenta apoi am indreptat scaunul si am plecat. geanta a ramas pe jos in szeget sau szeged un oras penibil de granita:) in ea aveam haine pe o saptamina masina de tuns ipod telefon cartea la care traduc acum. am stat o ora in cluj cu vladus. in clubul alternativ insomnia din cluj pe usa de la toaleta fetelor scrie capra e o gluma proasta. am fost deranjat in acea ora cind cineva diavolul a pus un film de woody allen. vladus in fine febletea mea tot fute la marele doctorat cu riscul sa i moara proful pina l termina. ne a dus pina la masina si a zis drum bun mai departe macar voi mergeti mai departe lucru pe care nu l am remarcat atunci pt ca atunci am fost intrebat unde e geanta mea si geanta mea era in orasul ala penibil de granita. dupa doo ore m am linistit relativ mi am adus aminte de vladus si am zis si ala ce plm are ce l o fi apucat? mi s a raspuns "dar chiar". azi am ajuns in bucuresti i am vazut pe baieti baietii fac ce au facut mereu ma repara si ma irita. hbq a dat tot ce a putut din el sunt plin de praf pt ca m am tavalit pe jos cu el si cei care stau in lipsa rx nu fac curatenie. l am ambalat rau dupa zece minute epuizat de efort a inceput sa ma linga pe fata de parca ar fi strigat pauza la un moment dat m a nimerit in ochi si a fost urit are limba sarata si aspra. in oras cu baietii am inteles ca unii oameni de cultura vind droguri (asta pt ca s a vbit de droguri). eu zic ok la toate lucrurile astea.
m am mai gindit ca de cite ori am auzit gresit versuri din muzica asa cum le am auzit eu erau mai ok. am auzit "shine on u crazy dollar" in loc de diamond apoi "i deserve everythin that i get coz nothin i have is truly mine" in loc de altfel si ultima de care mi a parut f f f rau a fost "& i m losin my time" de fapt era myself nu stiu de ce auzeam my time era pt mine asa de mult mai emotionant sa fie cum am auzit http://www.youtube.com/watch?v=lHi2aX9N_kg
am vbit cu rx despre o chetie - se pare ca daca faci drumuri lungi obosesti si cind nu te astepti vezi lucruri care te emotioneaza f tare iti intind nervii si dupa aia zice ea ca esti down si eu zic la fel dar mai e si ca incepi sa vezi lucrurile f ciudat.

No comments:

Post a Comment