Friday, January 23, 2009

am fost acasa pt marele revelion etc dupa care n am avut net so am redescoperit placerile lecturilor importante (am citit 30 de pagini din jurnalul lui mircea cartarescu o carte despre filme de categorie b care se cheama extreme underground etc f prosti oameni extrem de prosti reporterul spune via ei zic sade Corpul sexele noastre etc in fine daca esti beat muci poate ca intra m am mai uitat pe un roman de nora iuga care mergea la 2 mai si acolo vedea puli carora le da epitete scirboase lanzarote care i o mare mare prostie ) toate astea ma fac sa ma intreb de ce prietenii mei care s de o mie de ori mai destepti in fine. nu stiu daca e despre ratare ii suspectez pe prietenii mei ca s toti tocilari si tocilarii isi faceau probleme multe in liceu sub influenta si poate ca le a intrat in reflex lucru care imi confirma ca asa cum esti la 12 esti si la 30 + informatie si degradare.
am 30 si viata mea arata deja ca un cimp de bataie morti si raniti cit vezi cu ochii:) si asta ma face sa schimb de obicei subiectul cum fac si prietenii mei cind vine vba de asta. cind ma gindesc la ce o sa mai fie sunt aproape sigur ca singura problema importanta va fi sa nu ne imbolnavim foarte grav - sunt convins ca o sa ajung si eu si prietenii mei sa ne gindim f mult la asta si pt ca nu vrem sa murim in pofida etc si pt ca e f scump sa te imbolnavesti f grav si asta se simte imediat si tot asa oricum asta o sa fie marea problema. o mai futem inca cu probleme de relationare autisme singuratate etc cred pt ca astea sunt inca drame sociale cumva care tin de probleme de a functiona pt ca vrem sa ne spunem ca avem probleme de a functiona in speranta ca sunt remediabile si ca vom functiona cit de cit cind de fapt pt prietenii mei mai mari putin ca mine spaima e ca se vor imbolnavi f grav si atunci pula probleme de relationare pula aparatul.http://www.youtube.com/watch?v=1IOhdrgEn7Q :)

No comments:

Post a Comment