Friday, January 23, 2009

acum doua (trei? patru?) luni vbeam cu ciprian la el in bucatarie era faza muci in care daca sunteti prieteni si situatia e speciala si sunteti baieti bagi din romane produse in rusia. simtind atunci ca am o mare claritate a conceptelor am loat o gura de bere si l am intrebat daca el considera ca fericirea personala poate compensa pentru ratarea profesionala. el era convins ca da asa cum eu sunt connvins ca atunci, beat cum era, ar fi spus da la orice.
ce l intrebam eu de fapt - crede el ca orgoliul si ceva like identitate personala:) sunt pierderi compensabile daca altfel te simti bine? el taia aerul clar cu mina semn ca da eu incercam sa ma dezleg de sireturi ca sa mi scot incaltarile. vbea serios ciprian siulea? a inteles el sensul intrebarii mele?
n o sa stiu niciodata el la un moment dat dupa ce dansat salbatec pe the rat (a fost ceva f rar de vazut) a cazut in pat asa cum cind eram copii incercam toti: fara sa si puna mainile in fata ci direct cu chipul lui impasibil pe saltea. i am scos ochelarii (?) am incercat sa l descaltz uitind ca are o problema de cind juca baschet cu rockerii lui cind a urlat ca doare l am lasat sa doarma incaltat si m am dus si eu pe mess ul meu.
azi imi pare rau ca n am insistat, nu stiu sigur daca vbea serios atunci imi place sa stiu ce cred prietenii mei despre lucruri care ma intereseaza pe mine. http://www.youtube.com/watch?v=kb2RlCnZqzg

No comments:

Post a Comment