Sunday, December 14, 2008

so ne am dus si la bietul bgdan. nu stiu daca mi a placut liege fata de lx prea multa o prea multa attitude ceea ce e comic in sensul ca e ca si cum ai spune ca spice girls are mai multa attitude decit ace of base. plus ca in lx se mai fumeaza inca in baruri so that s that. evident bietul bgdan a facut si DISCURSUL:) ( eu am ales sa nu ma bag:) rx si a dat seama ca i ziua ei so l a loat in serios i a pus intrebari clare asa cum face o invatatoare dedicata care are o clasa de sapte elevi si are timp de fiecare a bagat putin caldura si atentie inteligenta asa ca banuiesc ca la bietul bgdan i s a facut RUSINE si a incheiat discursul poate putin mai repede decit era planuit:) dupa care am fugit prin market care inchidea ca sa "achizitionam bunuri" si dupa aia am mers la el acasa unde soft&easy si mi a placut mult mai mult decit in orasul liege.
ce a fost f freak. drumul la dus si la intors. la dus ca de obicei urca ma in masina si du ma repede repede curbe strimte si curbe largi benzinarii si bunuri. doar ca in belgique (sal adi) am vazut like soare dupa doo sapt gen nu un fulgurant patrat palid care apare pe perete pt doo minute ci like soare palid dar de durata care a cuplat cu asta si a fost special like direct in fata si endorfinele. dupa care am vazut primul accident pe ziua de ieri adica nu el ci urmele lui era o masina care poate ca nu s a inscris bine (imi place de mor sa zic asa) si a intrat in "parapet" de s a facut praf acordeon gen si fum din radiator si toata scena provinciei in fine micul dezastru de simbata dupa amiaza. insa simbata noapte pe drumul de intoarcere am intrat in lx pe un drum strimt cu ceata multa prin padure twin peaks like am vbit lucruri inteligente si gesturile mecanice frumoase (cola tigari deschide geam inchide geam) si am vazut intai masina de politie si apoi masina albastra rasturnata cu totu si asta a fost micul dezastru de simbata noapte important de retinut pt cei care vor sa invete e ca un accident arata peacefull daca scapam de victimele umane si l vedem abia cind pe ele le au dus in alta parte.
in rest cred ca in pieptul meu creste o lezbianca?
g d nite ciprian g d nite adi g d nite rx g d nite bgdan:) (sunt doar meschinarii)

No comments:

Post a Comment