Saturday, December 13, 2008

k so party de jos s a terminat no more te roof is on fire cum le place oamenilor over 40 sa asculte atunci cind se simt bine azi m a scos rx in oras si m a dus in local cu chanteuze (la inceput m am speriat dar cred ca si ele erau la fel so e ok). "mierla" din paduri tace (am zis eu ca am vazut o pasare de prada s ar putea sa fi fost sfirsitul mierlei) rx a baut vin fiert pe strada (un fel de aroganta care tine de a fi al locului) party de fapt nu s a terminat ci abia reincepe chiar acum in fine treaba lor lx mi se pare in continuare locul in care as vrea sa mor daca se poate combinatia care face seductie e extrem de simpla (ridicol non agressive mr bean?). de jos acum se aude mai mult decit muzica deja vocile de femei sunt usor mai inalte va veni si un a capella klar maine ma duc la baiatul ala caruia n o sa i ia nimeni droguri treaba lui daca i punker atunci sa se descurce (poate prietenul anarhist cind scapa de la job?) so cam asta azi g d nite

No comments:

Post a Comment